košík (0)

Obchodní podmínky

Tyto podmínky upravují vztah mezi prodávajícím - společností "I & CS spol. s r.o." a kupujícím.

Prodávající

I & CS spol. s r.o., Markvartice 55, 675 22 Třebíč, Česká republika

IČ: 60702532, DIČ: CZ60702532

Kupující

spotřebitel, firma, státní instituce

Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
→ ústně (osobně, telefonicky)
→ písemně (poštou, e-mailem, SMS)
→ v internetovém obchodu (bez nutnosti registrace)

Elektronická objednávka musí obsahovat veškeré nutné údaje:
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Platební podmínky

→ platba v hotovosti při osobním odběru zboží (Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin)
→ platba předem bankovním převodem na základě obdržených podkladů pro provedení platby nebo na základě vystavení zálohové faktury
→ platba dobírkou přepravci při dopravě přepravní službou

Ceny jsou smluvní

Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba předem písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží v nepoškozeném originálním obalu, bez známek použivání, nejlépe nerozbalené.

Garance vrácení peněz

V případě Vaší nespokojenosti můžete zboží, které je v originální obalu (bez známek nešetrného otevření), nepoužité, nepoškozené a úplné ve lhůtě 14 dnů zaslat zpět a zažádat o vrácení peněz nebo výměnu zboží.

Zboží zašlete jako pojištěnou zásilku na vlastní náklady zpět na adresu uvedenou na faktuře (nezasílejte na dobírku). V případě vrácení peněz Vám budou tyto zaslány formou bankovního převodu na Váš účet. Vrácená částka bude snížená o poštovné a manipulační poplatek.

Poštovní výdaje, které jsou spojeny s vrácením zboží, nehradíme.

Reklamace přepravních služeb

Všechny zásilky jsou pro přepravu řádně pojištěny. Prosím pečlivě prohlédněte zásilku před přepravcem a v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

Nenechte se přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je ošetřeno velmi pečlivě, aby k Vám dorazilo v pořádku.

Expediční náklady

Všechny zásilky jsou expedovány prostřednictvím spedičních firem "PPL" nebo "Česká pošta". Základní cena kompletních expedičních nákladů (poštovné, dobírkovné, balné) činí 129,- Kč resp. 169,- Kč (pro zásilky na Slovensko je cena stanovena na 350,- Kč). Tyto ceny platí pro zásilky do 10kg.

V případě, že výše objednávky přesáhne 5.000,- Kč nejsou základní expediční náklady účtovány (toto neplatí pro zásilky expedované na Slovensko).

Ochrana dat

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem. Viz. ochrana osobních dat.

Zavěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

Změny obchodních podmínek vyhrazeny.

 

Reklamační řád

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech.Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.